Alla inlägg den 10 februari 2017

Av spira-podenco - 10 februari 2017 23:47


Under kvällen som har gått, har jag tillbringat tre timmar med teori, i R+ hundskola. Grundkursens första lektion, utan hundar.

Många intressanta tankar väcktes och inspiration till tusen, när det var dags att runda av och avsluta.

Redan imorgon kommer vi att träffas igen, för vår andra lektion.. och då kommer vi även att ha våra pälsklingar närvarande.

- Det det ska bli så kul att äntligen få lov att komma igång med Spiras och min "proffesionella" träning tillsammans!

Vi är en liten grupp, med sex stycken hundar, vilket mitt förnuft säger är precis lagom.. Känner redan att det kommer finnas gott om utrymme för oss alla, både hundar och förare, för att få riktigt bra kvalitet, med de bästa förutsättningarna för oss alla.

På bilden har Spira hittat något väldoftande under snön och räds inte för att stoppa in hela nosen under det kalla snötäcket..?!


Need to Translate?

Besöksstatistik

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sidomenyn uppdaterad

 

 

 

Träning utomhus..

 

 

 

                 

 

 

Tryck på bilden för att, via länk, komma till organisationen som hjälpte min Spira att komma till

mig i Sverige..

 

                 

 

Skriv till oss..?!

0 besvarade frågor

Att sova som en Spira

Arkiv

Tillit och förtroende..

 

 

 

 

Lämna tassavtryck?

Nyfikenhet och lojalitet..

 

 

 

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards